21 Nisan 2017 Cuma

Çikolata festivali

Belki duymuşsunuzdur, dün başlayan bir çikolata festivali(!) var. Pazar akşamına kadar devam edecek. Bugün, yakınlarındaki toplantım vesilesiyle geçerken uğradım.

Negatif görüş bildirmeden önce karalar bağlar beni hep. Yazmalı mı yazmamalı mı diye epey bir düşünür taşınırım. Birilerinin emeğine haksızlık olacak mı? Yine o moddayım ama yazmam gerektiğine karar verdim. Bırakın festivali, bir sokak şenliği bile olamayacak vasatlıkta, renksiz, ruhsuz bir organizasyon olmuş. Hepi topu 3 çikolatacı vardı. Damak, Lindt ve yukarda gördüğünüz estetik harikası(!) Elit standı. Başka çikolatacı vardıysa da o kadar sönük standlar ki gözümün ucuna değememişler demektir. Başka ne var derseniz, bir çaycı, bir nüslici, 2-3 kahve standı, takı-tokacı, bir de minicik bir seramik standı. Organizasyona bütün olarak bakıldığında ne görsellik vardı, ne de başka bir albeni. Girişteki 38  TL'yi ne için alıyorlar hiç anlayamadım.

Not: Çikolatayı hiç sevmem ama yine de adı 'festival' olan bir organizasyonun, giriş ücreti de neredeyse 40 TL ise, bundan çok daha fazlasını sunmasını isterdim. O hevesle gittim. Gideceklere not: Bence vaktinize ve paranıza yazık. Kimler gitmeli: Çikolata ve Festival umurumda değil, muhteşem Sirkeci Garını görmek istiyorum, hatta asırlık Orient Express Restaurant'a bir yemek yemek istiyorum, vesileyle bir uğrarım diyenler varsa gitsin görsün bence.

Vesile ile herkese iyi hafta sonları. Güneşimiz bol olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder