14 Mayıs 2013 Salı

Ev&Bahçe Dergisi'nin çekimi / The photo shot of Ev&Bahçe Magazine


Aylardan Kasım, 2012'nin Kasım ayı. Birden aklıma bir fikir geldi. Taşınalı henüz beş ay olan yeni evime çekim için bir dergi davet etme fikri bir anda beni avucunun içine aldı :) Hem iç hem dış dekorasyona fazlası ile vakit harcamıştım ve bunlardan birisinin bir dergide yer alması bir nevi ödül olacaktı. Hiç vakit kaybetmeden birkaç deneme çekimi yaparak Ev&Bahçe Dergisi'nin editörü Selen Hanım'a ulaştım ve birkaç gün içinde bir kahve içmek için sözleştik. Ofislerinin benim ofisime çok yakın olması işimi çok kolaylaştırmıştı. Önümüzün yeni yıl olması dolayısı ile bahçedeki ağacın süslenerek yılbaşı temalı bir köşe oluşturulması fikrime çok sıcak baktılar ve birkaç gün içinde pozitif cevapları ile dönüş yaptılar. Çekim için 20 Kasım gününe sözleştik. Birkaç gün sonra Selen Hanım, dekorasyon sponsorunun Mudo Concept olacağı haberi ile havalara uçmamı sağladı
--
It was November; November of 2012. Suddenly I had a new idea. I was so kept by the idea of inviting one of the decoration magazines to my house for a photo shot. I spent a lot of time for interior and exterior design and it would going to be kind of a reward for me to see the result of this effort on one of the decoration magazines. In no time, after having couple of sample photos, I called the editor of Ev&Bahçe magazine, Ms Selen and we agreed to have a cup of coffee together. Their office is close to my office, and this made things easier for me. They were very warm towards my idea of creating a new year concept, at a spesific spot of the garden and it was just a couple of days after, they called me for a positive answer. We scheduled 20th of November for the date of shoting. A few days later, Ms Selen was the cause of my walk on the air with her news that the sponsor of the decoration will be Mudo Concept :)

Çok güzel ve taze görünüyorlar. / They look so fresh and beautiful.

Bu tepsiye bayıldım, iki farklı ölçüde geldiler. / I like that tray, they came in two different sizes.

Kozalaklar bana ait, sprey boya ile boyamıştım / Pinecones belong to me, I coloured them with sprey paint.




Yılbaşı keki / New year cake

Tarçın çubukları, en sevdiğim ! / Cinnamon sticks, my favorite !








Banka ve sehpaya aşık oldum / I fell in love with bank and coffee table







Getirilen ürünleri görünce şaşkınlığımı saklayamadım. Ben seçsem kendi zevkime ancak bu kadar hitap ederdim. Ürünler ile çok güzel bir köşe hazırlandı ve kasım ayının ortası olmasına rağmen güneş bizden gülen yüzünü esirgemediği için ortaya bol ışıklı güzel fotoğraflar çıktı.
--
I was not able to hide my daze at the moment I saw the objects that are brought for shooting. If I was the person who selected them, it would hardly be that fit with my taste of decoration. The concept corner that was prepared with those items were very beautiful at the end. Despite the time of the year was the middle of november, the sun didn't hide its smiling face and it resulted with de'ligthfull' photos.



Ve son bir kaç karede ben ! Çok güzel bir deneyim ve hatıra oldu. / And here I am in very last few photos. It was a very nice experience and beautiful memory. 
 
Aşağıda gördüğünüz fotolar ise yayınlanan Dergi'den / Below photos are from the magazine after it published.




 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder