26 Aralık 2016 Pazartesi

Yaşasın grannysquare öğrendim :)

Aslında 2017 hedeflerimden biriydi. Nedir bu grannysquare (büyükanne dörtgeni) diyordum bir süredir. Öğrenmek için sıraya koymuştum. Aralık ortası gibi annemin gelişiyle bir anda hızlandı her şey :) Benim canım annemin bilmediği şey yoktur. Koydum önüne fotoğrafları, hemen oracıkta öğretti bana. Tabi beni asıl gaza getiren şey instagramda ebruzulfikaroğlu ve smilenaworld adıyla göreceğiniz (zaten çoktan görmediyseniz) hesapların hırkaları oldu. Onlar ne güzel şeyler öyle yarabbim! Bayıldım bayıldım! Motifi öğrendikten sonraki gün Pendik'teki Kaplan Tuhafiye'ye gidip birkaç renkte iplik aldım ve 1 hafta 10 gün deli gibi motif ördüm.
 Yan yana, alt alta, üst üste dizip dizip seyrettim yaptıkça
 Bilmeden önce zor görünüyordu. Öğrenince ne kadar kolay olduğunu anladım.
 Ve hırka için etraflarına birer sıra siyah sık iğne çekip birbirine eklemlemeye başladım.
Bu iş acaip etkili bir rehabilitasyon. Herkese öneririm.
Montajlayıp hırkanın alt bölümünü tamamladım diye sevinirken ertesi gün o kısmı şal olarak bir güncük de olsa kullanayım dedim ve günün sonunda bu kısmı şal olarak bırakmaya karar verdim çünkü çok kullanışlı oldu benim için. Nasıl sıcak tutuyor anlatamam. Geçtiğimiz cumartesi ise hırka için sıfırdan tekrar motif örmeye başladım. Bu kısım şal olarak kalacak. Sıfırdan başladığım hırkamı da ilerlettikçe paylaşacağım sizinle. Yılın bu son haftasından iyi haftalar diliyorum sizlere. Selam ve sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder