31 Temmuz 2013 Çarşamba

Desenli bant tutkusu / Washi tape obsession

Ne zaman azalacak bendeki bu desenli bant tutkusu ? Galiba hiçbir zaman. Önce 3, sonra 5, hadi son 2 derken sayıları hızla artıyor ve bunları alacak bir yerde buldum mu kendimi, gözüm kararıyor :)Üretilmiş tüm desenli batlara sahip olmak istiyorum. Craft tutkusu beni avucuna aldığından beri her kadın için sıradan olan ayakkabı-elbise vb alışverişini bir kenara bıraktım. Artık varsa yoksa bunlar. Sürekli ziyaretçilerim bilirler, bir kitap hazırlıyorum. (Bilmeyenler Bu yazıyı ve bunu okuyabilirler) O kitapta en çok kullandığım malzemelerden birisi bu desenli bantlar oldu. Bu arada önümüzdeki günlerde kitabımla ilgili yeni bir yazı paylaşacağım sizlerle.
 --
When will my washi tape obsession decrease ? I guess never. It was 3, then 5, then 10... But they are never enough. The number of my washi tapes are increasing so fast. I want to own every washi tape that is produced. My frequent visitors might know. I am writing a book.( The new comers can read This one and this, in order to know more about my craft book adventure) In that book, I have many handcraft projects presented by the help of these tapes. In the meanwhile, I am going to write a new post about the latest news regarding my book, soon.

 
 
Başköşemiz puantiyelerin / Polka dots have the first place.
Diğer baş köşe ise tabiki pötikarelerin / Small checks are my second favourite.
Çizgililer / Stripped

Mezura ve tenk renkler / Measures and single colours
Soldakiler kızımın mini boy bantları / Left hand side belogs to my daughter (small size)
Daha yazı atlatmadık ama ben yılbaşı temalı yeni bantlar almaya da başladım / Despite we are in the mid of the summer, I bought new tapes of new year concept.


Son sehayatimde aldığım diğer yeni grup, alfabe serisi / Another new group, the alphabet line.
Etiket formlu olanlar / Label tapes
Bunlar da bir diğer yeni grup, ofis serisi / Another new group, office line
 
 
 Son yayınlarımdan bilenler olacaktır. Örneğin sıradan bir çalar saati dekore ettik bu bantlarla / There might be some of you who remembers this, from my latest post. We have decorated a clock with tapes.
 
 
 Bu da kendi yaptığım defter, kapağını desenli bantlarla dekore ettim. / This is my self made notebook, I have decorated the cover with washi tapes.
 
 
 Bu ise elimde olan fakat kullanmadığım bir hazır defterdi, bantlarla yeni bir kapak yaptım ona. Detayları buradan görebilirsiniz / This is an old notebook which I dressed with a new cover of washi tapes. You can see the how-to-do tutorial from here.
 
Esasında bu bantlarla yapılacak dekorun sınırı yok, siz de birçok şeyi evde deneyebilirsiniz. / There is no end to what you can do with these tapes, you can try many of them in your houses.  

16 yorum :

  1. İnternetten bu bantları satın alabileceğimiz bi site önerebilir misiniz rica etsem? Hepsi birbirinden güzel bantların, not defteriniz de çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etsy olarak yazmıştım ama bir problem oldu, tekrar yazıyorum. Teşekkürler.

      Sil
  2. Saate bayıldım çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. internet sitesi öneriniz var mı bende almak istiyorum bu şeker şeylerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esty'i bir deneyin ama kargo ücretine dikkat edin mutlaka. Kargo, ürün maliyetinin 4-5 katı fiyata çıkabiliyor.

      Sil
    2. http://www.sipariskutusu.com/store/productsearch.aspx?value=washi%20bant buradakiler kumaş cinsi bantlar kavanoz, çerçeve , baharatlık , ve vazo için çok güzeller.

      Sil
    3. http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/desenli-bant-japon-washi-bant-99215571 buradakiler de kağıt bant renkli, kargo ücretsiz. Ama www.sipariskutusu.com dakiler daha orjinal.

      Sil
  4. http://www.etsy.com/listing/115267344/washi-tape-grab-bag-surprise-buy-1-roll?ref=br_feed_5&br_feed_tlp=craft-supplies

    adresindeki tek bir bant mı 1$ yoksa bir paketi mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bant tutkunuyum fakat türkiyede çok fazla bulamıyorum rica etsem ban ucuz ve güzel bantlar önerirmisiniz

      Sil
  5. merhaba bu bantlardan su anca tchibo da satiliyor internetten ben siparis ettim bant tutkunlarina duyurulur:))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba , ben de bu bantlardan çok istiyorum ama daha 17 yaşındayım annemler de internetten almama izin vermiyo tabii ki de :( Normal olarak bunları alabileceğim bi yer biliyosanız çok yardımcı olurdu :) şimdiden teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. Etsy türkiye'de yok. Sipariş edersek Türkiye'ye getirirler mi? Çünkü başka daha düzgün washi tape satan yer yok :)

    YanıtlaSil
  8. Türkiyeye sipariş geliyor biraz zaman alıyor sadece.
    Bu arada www.ibeking.com adresine de bir bakabilirsiniz

    YanıtlaSil