6 Ekim 2015 Salı

Minyatürgiller'in minyatürleri

Birkaç hafta önce instagramda bir sayfa keşfettim. Adı 'Minyatürgiller' Aman Yarabbi! Nasıl tatlı işler, nasıl güzel minik çalışmalar var anlatamam. Sayfanın sahibi Nur Hn burada sadece iki tanesini gördüğünüz minik minik objeler yapıyor. Ben bu demlikleri gördüğüm an vuruldum ve sipariş verdim ama aslında Nur Hn bütün bir oda, örneğin mutfak veya banyo vb yapıyor. Neyi nasıl istiyorsanız söylüyorsunuz, istediğiniz şeyi birebir yapıp gönderiyor size.
Çocuklar gibi şenim. Bunlarla oynamak sadece miniklere mi mahsus? Bence değil! Öyle tatlılar ki. Instagram hesabınız varsa girin bir bakın, orada bir mutfak var ki evlere şenlik. Görünce hemen atladım ama meğer sipariş üzerine bir başkası için yapılmış. Çok güzel çok :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder