9 Ekim 2015 Cuma

Sıradaki Atölyem: 28 Kasım, Yılbaşı Dekorasyonu Atölyesi

İşte vermek için sabırsızlandığım haber! :)  Malum 'defter, kutu, kağıt çanta' ve 'parti dekorasyonu' atölyelerimi yıl içinde ne zaman istersem ve kaç kere istersem yapıyorum. Orada bir problem yok. Fakat konu yılbaşı atölyesi olunca, yılın belli bir dönemine hitap ettiğinden dolayı, maalesef ancak 1 veya 2 kere yapabiliyorum. Aslında bana kalsa, sırf işin keyfini ve bu atölyenin kırmızılı yeşilli güzelliğini daha sık yaşamak için haziran ayında bile yılbaşı dekorasyonu atölyesi yaparım ama öyle de olmaz, değil mi :) 28 Kasım cumartesi günü, 13:00-16:00 arasında ilgi duyan herkesi bu atölyeye bekliyorum. Neler mi yapacağız?  Kapı süsü, led ışıklı kağıt fener, yılbaşı köşesi dekoru ve sizi mutlu edecek güzel şeyler. Soru ve kayıt için cafecraftistanbul@gmail.com adresine yazabilirsiniz. Selam ve sevgiler herkese. Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder