12 Haziran 2014 Perşembe

Var mı böyle bir scrapbook örneği

 

İşte size sıcacık ve sevimli bir scrapbook örneği. Önce bilmeyenler için yazalım. Scrapbook; duygular, düşünceler, anılar ve hayatın akışını kaydetmek için el yazısı, fotoğraflar, hatıra mahiyetinde görseller ve bolca süsleme ile tutulan defterlere verilen bir isim. Dünyada etkili bir akım. Açıkcası kendi çevremde Türkiye'de örneğini görmemiştim. Ben, daha önce burada anlattığım şekilde tutuyorum bir tane. Benimki, kızımın doğumundan sonrasını anlatan tam bir arşiv niteliğinde. Kızım anne olana kadar da bu defteri bilmeyecek. Bugün size burada, daha farklı bir stilde hazırlanmış başka bir scrapbook örneği paylaşmak istiyorum. Bu defter tam bir ilham kaynağı. Her sayfası ayrı hoşuma gitti. Yazı yok, kişisel foto yok ama her sayfasında buram buram hayat, duygu ve sahibinin kişiliği var. Umarım siz de beğenirsiniz :) Fotoları çekip yayınlamam konusundaki sıcacık yaklaşımdan ötürü Sevgili İpek'e teşekkürler. Böyle bir defter ancak ondan çıkardı.

 Şu soldaki pembe pötikare ve kenar dantellerinin güzelliğine bir bakın :)

Gece yarısı aşıkları 

Çocukluğumuzda hayranlıkla seyrettiğimiz kartpostallar. 

Bence de 'Keep Calm and Carry On'  :) Ya şu sevimli robota ne demeli :)





Mavi sayfa :) 


Bayıldığım sayfa :) 

Ve tabiki Ayşegül ve çocukluğumuzun hayalleri

İşte böyle. Umarım beğenmişsinizdir. Henüz defter/kayıt tutmayanlar, scrapbook yapmayanlar... Bence hemen başlayın. Gün içinde elinize değen birçok şeyin çok ideal malzemeler olduğunu göreceksiniz ve geri dönüp sayfalarını çevirdiğinizde tadına doyamayacaksınız :)

5 yorum :

  1. merhaba. sayfalar çok çok güzel. ben de bir ahşap panoya scrapbooka benzer bir şey yapmaya çalışıyorum; fakat öylece kaldı. ilham gelmiyor. sizin bir fikriniz var mı? fotoğrafı burada:
    http://instagram.com/p/opd2OORNOd/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tabi zevkler çok farklıdır, belki de benim önereceğim şey hoşunuza gitmez ama siyah zemin sanırım biraz boğmuş. Zemini farklı desenlerle tamamlasanız daha canlı durabilir. Ben daha kolajvari görüntüleri seviyorum. Üst malzemeler çok cici ama siyah zemin sert. Birbirini daha iyi tamamlayacak bir zemin rengi gerek.

      Sil
    2. hım acaba sil baştan zemini mi değiştirsem? bu hiç aklımdan geçmemişti. sadece evdeki karatahta panolarıma arkadaş yapmaya çalışıyordum. birkaç tanesini yapıştırmıştım. evde bakıp, üzerine düşüneceğim. çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Hello. I leave in Istanbul with my family and i want to make a gift to my husband for Christmas a scrapbook album. Where can i find the materials that i need? paper craft, ribbons, glue, etc? Thank you.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello, you can check www.ibeking.com and www.hobikutu.com
      I hope you can find all you need.
      Regards

      Sil