6 Ekim 2015 Salı

Selina Lake ile 'Winter Living / Kış Yaşamı'

Hayattaki en değerli şeylerden birisi ne biliyor musunuz? Etrafına ilham veren insanlar! En azından benim için bu böyle. Yeni bir ilham kaynağı bulduğum zaman günlerim, gecelerim ve hatta uykularım bile değişiyor. Bu insanlar bize yeni pencereler, yeni tatlar getiriyor. Peki onları bulmak kolay mı? Bence değil. Bulmak için aramak ve emek vermek gerekiyor. Selina Lake instagramda takip ettiğim bir dekorasyon stilisti. Daha önce birçok kitabı olmuş. Benim yolum kesişmemişti. Geçenlerde şu meşhur kitapçı Minoa'ya gittim. Ayda'nın alıp sayfasında paylaştığı 'Winter Living / Kış Yaşamı' kitabını sordum. Şansıma varmış ellerinde. Ayda'nın paylaşımından önce bu kitabın orada satıldığından haberim yoktu (Çok teşekkür ederim Ayda'cım) Nedir ne değildir diyerek aldım kitabı. O akşam üzeri oturdum başına ve yatmadan önce bitirdim. Bitirdim derken, bu tarz kitaplar biliyorsunuz roman gibi değil. Bol fotoğrafı ve tadı damağımda kalan kısa tatlı anlatımları vardı. Dolayısı ile su gibi aktı. Doyamadım.
Karı, kışı, soğuğu ve onlarla yoğurabileceğimiz günleri öyle tatlı anlatmış ki, şimdi kışı nasıl bekleyeceğim bilmiyorum (ve ben kışı pek sevmem aslında) Dekorasyon, doğadan gelenler, iç mekan ışıklandırmaları vb diyerek sayfaları çevirdikçe masal gibi geldi bana tüm anlatım. İçimi bir huzur kapladı.
 Tavsiye eder misin derseniz, kesinlikle!
O günden bu yana da akşamları elime alıp ufak ufak çeviriyorum sayfaları aralardan. Çok özenli, çok hoş. İnsanın tüm duyularına hitap eden bir kitap. Ve tabi okuduktan sonra sonbaharı ve kışı karşılamak için yapılabilecek ufak tefek değişiklikleri düşünüyorsunuz yavaştan yavaştan :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder