6 Ekim 2015 Salı

En minik defterler

 
 
Hani 1,5-2 ay önce çook minik defterler yapmıştım ve size de burada anlatmıştım. (Üstteki fotoğrafta  yerde duranlar) Geçtiğimiz hafta onların neredeyse yarı boyunda 4 minik defter daha yaptım. Bildiğiniz oyuncak bunlar :) İçlerinde 15-20 yaprak var. Yastığının altına koy uyu.

Sırada bunların da yarısı ebatta olacak kadar minik defterler var. Deneyeceğim. Tabii defter o kadar minik olunca süsleme için yeterince küçük malzeme bulmak zor olacak ama bulurum bir şeyler.

Bununla birlikte bugün 5 yazı yazmış oldum.  Bombalamak bu olsa gerek :) Bana kalsa sabaha kadar yazarım :) Haydi kalın sağlıcakla.


3 yorum :

  1. Blogunuzu yeni keşfettim.... Bayıldımmmmmmmm.... Başarılarınızın devamını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz öyleyse... Sevgi ve selamlar.

      Sil
  2. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. http://beyazlimon.blogspot.com/.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil