27 Ekim 2015 Salı

Kış geliyor mu?

Bu blogda görüp görebileceğiniz en karanlık fotolara hazır mısınız? Hayatında ilk defa kışı iyi hislerle bekleyen beni garipsiyorum bu aralar. Her şey o kitapla başladı. 3-5 hafta önce aldığım Selina Lake'in 'Winter Living / Kış Yaşamı' kitabındaki hisler öyle bir sarıp sarmaladı ki beni, etkisinden çıkamadım hala. Çıkmak da istemiyorum zaten. Normalde bu haftalarda yaz mevsiminin 'ne çabuk' bittiğine hayıflanıyor olmam gerekirdi. O kitaptan beri kışla ilgili tatlı bir bekleyiş yerleşti içime. İnsanın tecrübeleri ve hisleri dönüp dolaşıp 'bakış açısı' denen kavrama dayanıyor. İyi ki bakış açımızı değiştirebilmemize yardım eden kitaplar, filmler ve bilimum diğer unsurlar var.

Geçen cuma günü de soğuk havaya ve hasta olmama rağmen ufak bir yürüyüş yapmış ve muhteşem bir kızıllığa bürünmüş bir çınar ağacından dökülen yaprakları toplayıp eve getirmiştim. Akşamında şöminenin alnına bir misina gerip yaprakları misinaya astım sırayla.
Sağa sola ise mumlar ve kağıt fenerlerimi yerleştirdim. Bu kağıt ev çok hoş bir DIY kit aslında. Demonte olarak www.bayantilda.com'da satılıyor.  Önce evi yapıyorsunuz. Sonra içine bir tealight mum. Hepsi bu kadar.

Selina'nın kitabında çok güzel uygulamalar, fotoğraflar ve anlatımlar var. Keşke diğer kitaplarını da bulabilsem bir yerlerde. Güzel bir salı günü dilerim size. Selam ve sevgiler.
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder