9 Nisan 2015 Perşembe

Kaktüs ve sukulent cenneti

Zaman zaman kaktüs ve sukulentlere olan ilgimi yazıyorum fırsat buldukça. Geçenlerde yolum Eminönü'ne düştü. Orada bir cennet varmış meğer. Ben o güne kadar şehir dışı dahil çok zor koşullarda topladım ama oradaki tohum çarşısının Yeni Cami'ye bakan yüzünde birkaç esnaf var ki akla gelmeyecek çeşitte kaktüs ve sukulent satıyorlar. Ben o gidişimde epey bir saksı topladım. Siz de meraklıysanız uğrayabilirsiniz. Zaten hepsi yan yana. Önce fiyatlara bakın, karşılaştırın, sonra satın alın.  

Şunların güzelliği beni mest ediyor.


Bunlar da cam küre aranjmanlar. O gün taşıyamam diye alamadım ama en kısa zamanda alacağım.

3 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yolunuzun düşmesi dileği ile :)

      Sil
  2. Bizi seçtiğiniz için teşekkürler..
    En kaliteli sukulentleri tamamı ile doğal yollar ile üretip hizmetinize sunmaktan gurur duyuyoruz..

    Tüm sukulentlerimizi incelemek için!
    Sizi şöyle mağazamıza alalım buyurmaz mısınız?
    www.sukulentler.com

    Türkiye’nin sukulent marketi! Sizin için en güzel ve en sağlıklı sukulentler üretiyoruz! Tüm ürünlerimiz %100 kalite garantilidir..

    Sukulentlerin kolay bir şekilde yetiştirilebilen bitki türleri içerisinde yer aldıkları bilinmektedir. Buna bağlı olarak da, bu bitki çeşitlerini farklı amaçlar dahilinde kullanabilmek de mümkündür. Son dönemlerde sukulent modelleri sayesinde hoş tasarımlar elde edilebilmektedir.

    Sitemiz içerisinde yer alan farklı sukulent çeşitlerini kullanarak tasarımlara sahip olan yaşam alanları tasarlanabilecektir. Bunun haricinde, saksılar ile birlikte de tekli kullanım mümkündür. Özellikle de son dönemlerde en çok tercih edilen sukulent modelleri, fanuslarda sergilenen ve küçük bahçe şeklinde tasarlanan modeller olmaktadır.

    Bu modellerin ofis gibi ortamlarda da tercih edilebilmesinden dolayı, hediye olarak da bir seçenek olabileceği söylenebilir.

    sukulent nikah şekeri fiyatları
    sukulent nikah

    YanıtlaSil