9 Nisan 2015 Perşembe

CRAFT my love

En sevdiğim odam craft odamdan yeni kareler var. Uzun zamandır bol kağıtlı craft fotoları paylaşmamışım sanki, halbuki neler neler yaptık, atölyeler, etkinlikler, çeşit çeşit uygulamalar. Öyleyse bu fotolar telafi amaçlı gelsin :)
 
Nadir bulunan bir derli toplu an. Kağıtlar seçilmiş, son bir foto çekilmiş. Birazdan fırtına çıkmışçasına dağılacak ortalık :)

Mandalları, desenli bantları, ponponları ve kağıt keseleri sevenler kulübü :) 

Patchwork kumaş olur da patchwork kağıt olmaz mı? İşte alası :)  

Bu arada çılgın silgi koleksiyonuma 'japon yemekleri' konulu yeni bir grup ekledim.  

Ve huzurlarınızda kibrit kız :) Fikri pinterestte gördüm. Çok beğenince ben de yaptım. Kutu kibrit kutusu (kapladım) bacaklar kibritten, kalan herşey kağıt (Saçlar ince keçe ama saçları da kağıttan yapabilirsiniz)

Yeni bir scrapbook'a başlarken önce ne yapılır? Fotoğraf çekilir :)

Hangisini seçsem anlarından birisi :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder