9 Nisan 2015 Perşembe

Sarmaşık aşkı ve pachira

 
 
Bazı şeyler belki sürekli gözünüzün önündedir ama o şeyleri fark etmek için bir 'an' gerekir. Şu solda gördüğünüz sarmaşık ile aynen bunu yaşadım. Hergün önünden geçiyorum bu güzelliğin ama ne kadar güzel olduğunu ancak merak edip çok yaklaşınca fark ettim. 2 dal alıp bu büyük vazoya yerleştirdim ve şimdi seyretmeye doyamıyorum. Sayfama ilk defa denk gelip sağdaki objeleri merak edenler varsa eğer, onlar 2 ay kadar önce yaptığım teraryumlarım. Hikayesi burada.

Sarmaşık ve teraryum demişken 'pachira'yı atlamak olmaz. Anlatmaya çalıştığım bitki aşkı, iç mekan bitkilerini sevmeyen veya fazla ilgi duymayan birine (mesela 1 sene önceki ben) çok bir şey ifade etmiyor olabilir ama akşam eve varınca tek tek uğradığım bazı sevgi duraklarım var. Bunlar bana yaşama sevinci ve mutluluk veriyorlar. Örgülü gövdesi ile bu bilge ağaç 'pachira'da bu duraklardan bir tanesi.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder