9 Nisan 2015 Perşembe

www.hobikutu.com'un hobi kutuları

www.hobikutu.com'u bilmeyen herhalde kalmamıştır ama yine de kısaca bilgi vermek gerekirse Hobi Kutu, sayısız hobi için malzeme ve dekoratif objeler satan bir online alışveriş sitesi.Sahibi de arkadaşım İnci. İnci Hobi Kutu'yu kurarken aslında hobi kutuları hazırlama fikrinden yola çıkmış. Kurulduğu günden bu yana ürün satışına devam ederken, başlangıç hayali olan hobi kutuları uygulamasını da birkaç hafta önce uygulamaya soktu. Hatta öncesinde bana da bir kutu gönderdi ve bu vesile ile içindekileri yakından görme ve uygulama imkanı buldum. Bu fikir çok orijinal ve arkasında büyük bir emek var. Kutular aylık hazırlanıyor ve her ay içinde farklı hobilere ait malzemeler yer alıyor. Mesela bana gelen kutuda, çarpı işi, hama boncuk broş, tığ işi ve ponpon garland yapımı için gereken malzemeler A'dan Z'ye yer alıyordu. Sadece malzemeler değil, yazılı görselli anlatım dökümanları da var içinde. Kutu bana gelir gelmez en çok merak ettiğim çarpı işi uygulamasını yaptım. Benim gibi hiç denememiş ve en ufak fikri olmayan biri bile bu kadar kolay yaptıysa, bu kutular herkesin çok işine yarayacak demektir. Daha detaylı bilgi için buraya da bakabilirsiniz.

Bana gelen kutudaki bir diğer uygulamada hama boncuk broş yapımıydı. Çok eğlenceli bir aktivite. Bunu Defniko ile beraber yaptık. Defne dizdi ben ütüledim. Arkalarına metal broş iğnelerini de yapıştırıp el yapımı yaka iğneleri elde ettik. Çok keyifli oldu. Bence bu kutulara siz de göz atın, beğeneceksiniz. www.hobikutu.com

1 yorum :

  1. ben de beğeniyorum bu hobi kutularını,siteden de inceledim hatta ancak kutuların içerikleriyle ilgili daha ayrıntılı bilgi verilseydi daha hoş olurdu.yinede çok eğlenceli bi kutu olduğu kesin

    YanıtlaSil