22 Nisan 2015 Çarşamba

Fiyonk Bakery & Cafe

Son dönemde görüp duyuyordum. Bir fırsat bulunca bizzat görmeye gittim ben de. Daha yeni bir mekan sanıyordum ama 1,5 yıldır hizmet veriyormuş; Fiyonk Bakery & Cafe. Ümraniye Şerifali'de, şirin, sıcak bir yer. Çok genç bir sahibesi var, adı Özge. Uzun uzun sohbet etme imkanı bulduk. Özge iç mimarlık eğitimi almış, ardından pastacılık ve mutfak eğitimleri alıp bu işlere koyulmuş. Bayılıyorum böyle iyi eğitimli, ne istediğini bilen, hayallerinin peşinde koşma azmi ve cesareti olan insanlara. Şu ana kadar kendinde biriktirdiği ne varsa mekanına da yansıtmış.

Menüde tatlılar ve yemekler var. Tatlı ile aram olmadığı için yemeklerinden denedim.  

Yolunuz düşerse uğrayın, keyifli bir zaman geçireceğiniz garanti.  

Bu arada önceki yazılarımdan anlattığım Evim Dergi çekiminin mizanpajlı sayfaları dün akşam ulaştı maille. Tam 13 sayfa! Bugün de baskıya girdi. Ben çok keyif aldım okurken, raflara çıkışını iple çekiyorum. Evim Dergi mayıs sayısına denk gelirseniz umarım siz de beğenirsiniz. Ha bu arada, bu sabah yağan doluydu değil mi?! Evet evet, doluydu! Gözlerime inanamadım. Nisanın sonunda dolu. Gerçekten inanılmaz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder