27 Nisan 2015 Pazartesi

Bisiklet

Galiba bu sefer geldi :) Geçen pazar günü hava öyle güzeldi ki, sanırım bu sefer bahar geldi. Havayı fırsat bilince bisikletin tepesine attım kendimi. Normalde 10 km'yi 1 saat 6 dk gibi bir sürede koşuyorum. Bisikletle ise 22 km'yi 2 saatte yaptım. 2 saatte bisikletle daha uzun mesafe yapılırdı diye düşünüyordum ama iniş-çıkış parkur, bilhassa yaşadığım bölgedeki rampa zorlayıcı oldu. Havalar güzel oldukça dört mevsim ara ara da olsa bisiklete biniyoruz ama ilk defa ciddi spor amaçlı pedal yaptım. Bundan sonra bacaklarımı güçlendirmek için koşularımın arasına biraz da bisiklet ekleyeceğim ama gezintiden ziyade zorlayan güzergahı da kapsayacak şekilde spor amaçlı olacak.

Bu haftalar kiraz çiçeklerinin mevsimi. Seyretmeye doyamıyorum bunları. Nasıl güzeller! Her kim düşündüyse sağolsun, varolsun; vaktinde siteye bol miktarda dikilmiş de biz de göz banyosu yapıyoruz şimdi. Hele de bunların arasında bisiklete binmek ayrı keyif.

Şimdilik iyi haftalar herkese, tekrar görüşmek üzere.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder