8 Eylül 2016 Perşembe

Bayram öncesi

Bir bakayım dedim, bayramı iple çekenler burada mı? Bugünü saymazsak eğer, 9 günlük tatile kaldı 1 gün :) Cumadan sonra ver elini nereye verirsen :)

Bu sabah gelirken yazmaya karar verdim bu yazıyı size. Canım kızımın-meleğimin mektup, not, kart vb yazma alışkanlığı çoktur. Bulduğu her fırsatta gizli bir tane hazırlayıp ya yastığımın üstüne koyar, ya kapıya asar, ya da çantama veya giyeceğimin cebine atar. Mutlu eder beni. Ben de hepsini dosyalıyorum, saklıyorum. Bir kısmını da arabamın ayna cebine koyuyorum ve sabah akşam girdiğim İstanbul trafiğinde açıp okuyup serinliyorum. Bu sabah da alttakini okurken bir foto çektim sizin için.
Gel de yeme :)

I love you. muck!!!
Seni çok seviyorum.
Sen benim kalbimde yaşıyorsun (Melek kalbini sevdiğim)
Dünyanın en iyi annesine sahibim
İyi ki sen benim annemsin
Muck
Canım annem
Bir tanem
Bebeğim

Vesile ile herkese iyi bayramlar diliyorum. Sağlık, huzur, mutluluk hep bizim olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder