10 Ağustos 2013 Cumartesi

Kitap / Book

Bu seferki yazım Antalya / Tekirova'dan. Turkuaz suların kucağında olmadığım dakikalarda elimden düşüremediğim kitap, bu haftanın kitabı : Cehennem / Dan Brown. Dan Brown tutkunları bilirler, tüm kitapları aynı ana karakter yaşar; Robert Langdon. Bu kitapta da aynı karakter var. 'Da Vinci Şifresi'nin ardından 'Melekler ve Şeytanlar' kitabında da aynı başkahramanı okuyunca, 'acaba' demiştim içimden. Belki başka bir karakter daha iyi olabilirdi diye düşünmüştüm ama şimdi bu kitapta Robert Langdon ile tekrar karşılaşınca sevindim bile diyebilirim. Kitap şu ana kadar Floransa'da geçti. Yaklaşık bir sene önce adım adım gezdiğim bu büyülü şehri Robert Langdon ile yeniden gezmek çok keyifli. Bir de Dan Brown, her kitabında olduğu gibi hikayesini anlatırken bir taraftan da Rönesans sanatı ve sanatçıları hakkında çok değerli bilgiler veriyor. Yine aynı tematik yapı var; meraklılarını rönesans sanatına doyuracak bir kitap. Bu kitabın bir diğer özelliği de bir kısmının İstanbul'da geçecek olması. Henüz o sayfalara gelmedim ama heyecanla bekliyorum. İstanbul'u Dan Brown'dan dinlemek keyifli olacak. Hatta daha fazla yazamayacağım. Bu yazıyı bitirip bir an önce kitabıma koyulmak istiyorum :) Sevgiler.
--
This post is from Antalya / Tekirova; a summer place famous for its turquoise sea (Mediterranean Sea). I want to introduce the book that I am reading these days; Dan Brown / Inferno. I am reading it all the time if I am not in the turquoise sea. We have the same main character; Robert Langdon (as he was in 'The Da Vinci Code' and 'Angels and Damons' as well)  At first, the same character sounded weird to me (when I see that in the second book) but now, I understand that this is a very well choice. We get used to Robert Langdon and live through his journeys. The book gives very valuable information about Renaissance art and artists (as Dan Brown always do) Another point with this book is, next chapters will be in Istanbul. I did not reach there yet but I am very curious. I am sure it will be interesting to hear Istanbul from Dan Brown. And, I can't wait to reach to those pages. What I want to do is to finish this post and start reading from where I left :) All the best.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder