12 Aralık 2014 Cuma

Yeni mutfağımdan kareler

Gri ve yağmurlu bir cuma sabahına uyandık bugün. Bu kasveti dağıtmak için rengarenk fotolar paylaşmak istiyorum sizinle. Son dönemde yazdığım gibi bizim evde bir değişim ve yenileme süreci var. Bu süreç mutfakla başladı. Uzun zamandır hayalini kurduğum vintage büfe geçtiğimiz ay geldi ve ona ayrılan alana yerleşti. Tel dolaplı alt bölüm ile üstteki terek farklı yerlerden. Terek anneanne ve babaannelerimizin mutfaklarının baş köşesiydi eskiden. Şimdi yeniden moda oldu. Çok da iyi oldu. Tabakları böyle açık rafta sergileme fikri çok hoş. İçimdeki lavanta aşkını fotoda bolca görüyorsunuz. Vintage büfenin sol ve sağ üst köşelerinde yenilerini www.ibeking.com'dan aldığım,  eskilerini ise çeşitli eskicilerden topladığım demlikleri görüyorsunuz. Yine sağ üst köşedeki şişelerin de bir kısmı yeni olmakla birlikte büyük olanlar eskicilerden topladığım yaşlanmış zeytinyağı şişeleri. En üstteki bakır kupalar geçen haftaki Gaziantep gezimden alınma. En önde üst üste ve kapalı şekilde duran ikili fincan set de Bomonti Bit Pazarı'ndan. O kadar zarif ve şıklar ki, çayı onlarla içmek cam bardakla içmekten daha keyifli geliyor.

Büyük grup lavantalarımı, siklamen çiçeğimi ve succulentlerimden birini masanın üzerine yerleştirdim.  

Bu resmi kızım bu tahtaya çizeli neredeyse iki yıl oldu. Silmeye kıyamıyorum.  

Mutfak camlarından birinin önünü kaktüslerime ayırdım.   

Bu açık takma raf sistemini bolca kullanıyorum. Epey bir ek alan imkanı sağladı bu raflar. Koçtaş, Tekfen gibi yapı marketlerde var. Rafa takıyorsunuz ve hemen kullanıma hazır hale geliyor.  


Bir diğer takma rafı da kupalarım için astım. 



Yeşil demlik! Antalya'da bir eskici/antikacıda bulana dek varlığını hayal bile edemezdim.  

Renkler ve desenler


Bu terek işini kimler yeniden gündeme getirdiyse kendilerine buradan kocaman bir teşekkür :) Bu güzel rafı bana Handizayn'dan Emel ablam yaptı. Çok güzel başka ahşap ürünleri de var. İlgi duyanlar kendisini facebook ve instagram üzerinden handizayn adı ile bulup takip edebilirler. Günün karanlığı umarım biraz dağılmıştır. Mutlu cumalar ve harika bir hafta sonu tatili diliyorum sizlere.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder