10 Aralık 2014 Çarşamba

Defnili Zehra Dergi'nin yeni sayısında

Defnili'ye bir sözüm vardı. Uzun zamandır beni dergilerde gazetelerde gördükçe anne ben de dergilere çıkmak istiyorum diyordu. Ben de onu da çıkaracağıma söz vermiştim. Şimdi kızımın yaptıkları Zehra Dergi'nin yeni sayısında :) Bu konu Zehra Dergi'de yer alan üçüncü dosyam aslında. İlk ikisi kitabım 'Kağıttan'da yer alan projeler üzerineydi. 'Oyun ve Çocuk' konulu bu yeni sayı için de davet alınca Defnili'ye verdiğim sözü tutmak için güzel bir fırsat oldu bu. Defnili yaptı, ben de fotoğrafladım. Ortaya bu sayfalar çıktı.

Sırada kızıma verdiğim bir başka söz var. O da annesi gibi atölye yapmak istiyor. Cimcimeler bir araya gelip güzel bir atölye yapacaklar bizim evde. Atölyemizin adı 'Arkadaşım olur musun' olacak. Çeşitli hayvan figürleri yapacaklar beraber ve kızım da bu atölyenin hocası olacak :) Evdeki inşaat durumu da bitti neyseki, şimdi artık tam zamanı. Sıkı bir crafter yetişiyor :) Yaşasın CRAFT :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder