7 Ocak 2015 Çarşamba

Kar

Kar ne kadar büyülü birşey. Bu dünyaya değil de masallara aitmiş gibi. Yağar yağmaz bambaşka oluyor ortalık, boşuna dememişler her bir kar tanesini bir melek indirirmiş yeryüzüne diye. Bu bembeyaz görüntü çok farklı duygular yaşatıyor insana. 2015'e karla girdik, karla devam ediyoruz.

Etraf aslında o kadar aydınlık ki, yansımanın etkisiyle fotoğraf ister istemez karanlık çıkıyor.  

Mumyalanmış ağaç arka planda. Palmiyeler kışın böyle sarılıp sarmalanmazsa donuyor diye her kış mumyalatıyoruz onu böyle :) Göknardaki süsleri ise toplamaya henüz fırsat olmadı.

Geçen yaz pembeye boyadığım minik kuş ev de kar altında.



Defniko'nun dün gece 21:00 civarı yaptığı minik kardan adam. Sonradan üstüne yağan karla yamru yumru bir patates adama dönmüş :) 


Kar çayı, dona dona iç ve kaç :) Böyle istisnai zamanlarda evden çalışabildiğim için çok şanslı hissediyorum kendimi, şükürler olsun.


Komuşumun yeni güvenlik elemanı :) Çok tatlı olmuş.
--
Bu arada kar böyle çok güzel ama her kar yağışında evsizleri ve açık havada çalışmak zorunda olanları düşününce garip oluyorum. Allah'ım sen kimseyi açta açıkta bırakma ne olur. Sıcacık bir çobaya, bir tek odaya muhtaç yüzbinlerce insan var bu dünyada. Bu yazıyı böyle bağlamak ve içinizi daraltmak istemezdim ama onları da düşünmemiz gerek. Kimseye akıl vermek, ahkam kesmek niyetinde değilim ama bunu sık sık hatırlamak-hatırlatmak lazım. Herkesin elinde yardım olarak sunabileceği birşeyleri vardır. İlla maddiyattan bahsetmiyorum, kimininki maddi yardım olur kimininki manevi. Sevgiyle selamla kucaklıyorum sizi. Mutluluk ve huzurla kalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder