6 Nisan 2018 Cuma

Fındık kesesi


Ufacık bir yazı vasıtasıyla merhaba demek istedim size. Nasıl gidiyor hayat? Neler yapıyorsunuz? Her şey yolundadır umarım. Hem bahar gelmiş hem cuma. İnşallah gerisi de gönlünüze göredir. 
Geçtiğimiz haftalarda dolapları karıştırınca bu minnoş keseleri buldum bir kenarda. Sonra içlerine fındıkları doldurdum. Tüm paketleri (zaten hepi topu 3 tane) fotoğraflayamasam da hava kararmadan bir tanesini fotoğraflamayı başardım. Ertesi gün de buluştuğum arkadaşlarıma dağıttım.
Paketleri bantla yapıştırıp birer de Tilda bebek mandalladım (Ne modaydı bu Tilda bebekler bir zamanlar değil mi?) Hazırlarken pek keyif aldım. Ortaya narin, minnoş, naif bir görüntü çıktı. (Bu arada keseler bir dergiden çıkmıştı ama hangisinden hiç hatırlamıyorum) Vesileyle hepinize mutlu hafta sonları diliyorum. Selamlar herkese.

1 yorum :