27 Ekim 2014 Pazartesi

Eskiden yeniye

Birkaç hafta önceki Bursa gezimi anlattığım 'Bursa ganimetlerim' başlıklı yazımı hatırlayanlar olacaktır. Üst fotoda gördüğünüz eski tığ işi, dantel ve kaneviçeleri toplamıştım ve hatta bunlarla yaptığım ilk uygulamayı anlatmıştım. Aklımdaki diğer uygulamayı da geçen hafta hayata geçirdim. Açıkcası sonucunu en çok merak ettiklerimden birisiydi ve çok da hoş oldu. Üstteki fotoda sol alt köşede görünen güllü ince uzun yatak kenarı kaneviçe dünya tatlısı bir yastık kılıfına dönüştü.
 
İşte sonuç burada. Kaneviçe işlemeli yatak kenarı ortadan kesildi. kaneviçe sıralar karşı karşıya gelecek şekilde ortadan dikildi. Arkaya gizli bir fermuar yapıldı. Bu arada yatak kenarının ucundan sarkan orjinal dantel de kılıfın etrafını dönen bir fırfır oldu. İşin doğrusu düşündüğümden de güzel oldu bu kılıf. Evde yanımda gezdiriyorum :) Salondaysam salona, craft odamdaysam craft odama, bahçedeysem bahçeye geliyor benimle. Sırtıma değil de görebileceğim bir yere koyuyorum hep. İyi hissediyorum ona baktıkça ve dokundukça. Kalan ganimetlerimle yapılacak başka uygulamalar da var aklımda, yaptıkça hepsini paylaşacağım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder