30 Eylül 2015 Çarşamba

İlk kumaş patchwork denemem

2-3 hafta önce kağıttan patchwork yapmıştım hani, çok kısaca da olsa burada size de bahsetmiştim. O girişimden aldığım ilhamla geçen hafta kumaşla denedim.
Vallahi söylemesi bile ayıp farkındayım ama iki parçalı bir deneme yaptım ilk. Bir kitap kılıfı yaptım ve kılıfa 2 parçayı monte ettim. Bu ilk deneyimden sonra söyleyeceğim ilk şey şu ki; onlarca parçalı patchwork işi yapan herkese BRAVO! Nasıl ince ve zorlu bir iş. İki parçası bile bu kadar uğraştırıyorsa, onlarcası (ve hatta yüzlercesi) nasıl uğraştırır kim bilir. Koca koca yatak örtüleri yapanlar var bunlarla. Saygı duyuyorum.
Böyle ufak ufak yol alırsam gitgide büyütürüm diye düşünüyorum :) 2'li, 4'lü, 8'li :) Bu arada dikkatinizi çekerim ikili patchwork kumaşlarımın deseni ile 2'li saten şeritlerimin desenleri aynı :) Böyle de takımladım yani :) Çok öperim, kendinizi mutlu etmeyi unutmayın sakın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder