21 Eylül 2015 Pazartesi

Son atölyemden kareler (17 Eylül 2015, Secdus)

Tamı tamına 20. atölyem idi geçen cumartesi yaptığım 'defter, kutu ve kağıt çanta' atölyesi. 2014'ün Şubat ayında (Yani kitabım 'Kağıttan' raflara çıktığında) başlamıştım atölyelere. Aradan geçen 20 ayda 20 atölye yapmışım demek oluyor bu! Bunun ne kadar yoğun bir sıklık olduğunu bu işlerin içindeki arkadaşlarım çok iyi bileceklerdir. İşte bu kadar seviyorum bunu. Bu aşk, kağıt aşkı, craft aşkı içime ne zaman nasıl düştü artık unuttum ama şükürler olsun ki düşmüş. Bu atölyeleri nasıl bir heyecan ve hevesle yaptığımı tarif edemem size. Her seferinde yepyeni deneyimler yaşıyorum. Merak eden insanlarla karşılaşıyorum; aynı heyecanı ve güzel hisleri paylaşıyoruz birbirimizle.
Tabii bu süre içinde bana mekanlarını açan, her atölyemi canı gönülden misafir eden arkadaşlarımın yeri ayrı. İpek, Emel Abla, İnci, Secda ve hatta kimi takipçilerimin evleri (Öyle ya, özel davet üzerine Antalya'ya bile gittim ben bir arkadaş grubu için :)) Sevgili arkadaşlarıma da ayrı bir teşekkürüm var.
19 Eylüldeki atölyemi tamamladığım akşam sıradaki atölyelerimi planlamaya başladım bile. Yıl sonuna kadar Secdus'da 2 ve hatta sığdırabilirsem 3 atölye daha yapmayı planlıyorum. Birisi 'Parti dekorasyonu' üzerine olacak ve diğer ikisi ise 'yılbaşı atölyeleri' olacak. Hatta güzel minik bir haber vermem gerekirse Secda'nın yeni yıl koleksiyonunun çıkışı ile eş zamanlı bir yılbaşı atölyesi yapacağız. Yılbaşı atölyelerim muazzam ama sene sonunda ancak 2 kere yapabildiğim için doyamıyorum. İple çekiyorum şimdi onları.
Bu atölyemde de hem hevesli, hem meraklı, hem de bu işlere ilgi duyuyor olmanın bir kişiye kazandırdığı tüm pozitivizmi üzerinde taşıyan çok tatlı konuklarım vardı. Ankara'dan, Bursa'dan, İzmit'ten, Bahçeşehir'den ve İstanbul'un çileli trafiğinin barikatlar kurduğu nice farklı adresten kalkıp gelen misafirlerimle çok güzel işler yaptık.

Sanırım bir atölyenin en mutlu eden anı, finalinde gülen yüzlerin olduğu fotoğraflama anı. Gülümsetebilmek, mutlu edebilmek çok güzel çok kıymetli şey. Sizin de mutluluğunuz hiç eksik olmasın. Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder