1 Aralık 2015 Salı

Benimle çıkar mısın?

Daha önce zaman zaman size yazmıştım. Şirket olarak Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı'nın, nam-ı diğer Koruncuklar'ın destekçisiyiz. Son iki yıldır şirketin sosyal sorumluluk bütçesini bu Vakfa kanalize ettik. Hatta ben 15 Kasım İstanbul Maratonunu onlar için koştum. Bu ne demek? Koşarken, kendi göğüs numaran üzerinden Vakfa bağış toplamak demek. 15 Kasım Maratonu yardım toplama amaçlı ilk koşumdu. Kampanya öncesi 500 TL hedef koydum, sağ olsunlar arkadaşlarımın katılımı ile bu minik hedefi tutturdum. Kampanya sayfamı koşu gününden sadece 2 gün önce oluşturabildim ve bu 500 TL o iki gün içinde çıktı ortaya. Demek ki duyuruyu daha önce yapabilseydim çok daha yüksek rakamlar çıkabilirdim. Sonraki koşularımda bunu dikkate alacağım.  (Bu arada görmek isteyenler Kampanya sonuç sayfama buradan ulaşabilirler.) Şirketimin daha önce yaptığı bağış transferi ile de birlikte güzel bir adım attığımızı düşünüyorum. Bu maratonda Koruncuk Vakfı'nın benim gibi koşucular üzerinden toplamayı hedeflediği bağış 850.000 TL idi ve bu hedef 605.000 TL olarak gerçekleşti. Destek amaçlı koşmanın önemini varın siz düşünün.

Şimdi sırada Omurilik Felçlileri Derneği var. Bu Dernek, evlerinden, hatta yataklarından çıkamayanlara destek veren bir dernek. Hayattaki en büyük eksikliğinin evden dışarı çıkıp, gökyüzünü görmek olan insanlar var çevremizde. Maddi imkansızlıklarla birleşince çok daha büyük zorluklar içine düşen çocuklarımız, kardeşlerimiz ve büyüklerimiz onlar. Senden, benden, bizim gibilerden tek beklentileri bir gününü, birkaç saatini ona ayırman ve sinemaya, tiyatroya veya mesela sahile götürmen. Bugünden sonraki hedefim bu dernek. Yine şirket projesi haline getirip kendim de katkı vermek istiyorum. Buradan da yazmak ve size de duyurmak istedim. Zaten ilgi duyan herkesin yapabileceği en büyük destek öncelikle başkalarına da duyurmak ki daha çok gönüllüye ulaşılabilsin. Sahip olduğumuz nimetlere şükretmenin bir yolu da sahip olmayanlara destek olabilmek. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum size.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder