9 Mart 2016 Çarşamba

Şıkır şıkır

Dün gece oturdum tırnaklarıma farklı bir uygulama yaptım. Mutluluk içinde uyudum, sabah onların verdiği heyecanla daha bir canlı uyandım :):) Hoş, becerip güzel bir fotoğraf çekebildim mi? Çekemedim. Ama olsun, yine de sizinle paylaşıyorum.
Ojede doğal, pastel tonları çok severim. Buradaki fazla koyu bile aslında benim için ama bu seferlik böyle. Öncelikli tercihim, parmağın uzantısı gibi duran renkler. Hatta haydi sırrımı da vereyim. Vazgeçemediğim seri Pastel Nude serisi ve özellikle de bu serinin Caramel rengi. Neyse, buradaki renk mocha tonlarında bir renk. Önce onu sürdüm, üzerine de, sadece dip taraflara olmak üzere pırıltılı oje serpiştirdim birazcık. En üste de bir kat cila sürdüm.
Sonra da ellerimi de alıp işe geldim. Mutluluk verdiler bana :)
Haydi kalın sağlıcakla.
Selam ve sevgiler herkese.  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder