23 Şubat 2017 Perşembe

Amigurumi deneme bir-ki

Amigurumi öğreniyorum bugünlerde. Sık iğnenin 'arttırma' ve 'eksiltme' yöntemleri ile genişletilip daraltılması esasına dayanan kolay ve eğlenceli bir elişi. Zaman zaman görüp merak ettiğim bir yöntemdi. Uzaktan bakınca zor gibi görünüyordu fakat bendeki Amigurumi kitabını karıştırıp birkaç video izleyince temel mantığını anladım. Bugünlerde, akşamları denemeler yapıyorum.
 Bu fotolarda gördüğünüz minik vazolar aslında birer küçük ayıcığın kolları olacaktı.
 
    Sonra birden gözlerim karardı.
 Aklım bahara kaydı :)
  Bir de baktım minik birer vazo olmuşlar :)
 Soldaki 1,5 sağdaki 2 cm yüksekliğinde
 İçine evdeki çiçeklerden attım minik birer tutam
Soldaki çiçek canlı olduğu için ölecek ama sağdaki kurutulmuş olduğundan olduğu gibi kalacak.
Soldakine de farklı bir kuru çiçek yerleştireceğim ki öylece kalabilsin.

İp Fibra Natura Koton marka, tığ 3 numara...
Bir sonraki amigurumi uygulamam belki gerçekten minik bir ayıcık olur :)
Alttaki minik çiçekli porseleni de Amsterdam'dan minik bir bitpazarından 1 Euro'ya almıştım.
Baktıkça oraları hatırlıyorum.
Bu haftayı da yarıladık. Yarın cuma, sonra ver elini hafta sonu :)
Güzel geçsin günleriniz.
 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder