10 Kasım 2014 Pazartesi

Craft odam

İşte son dönemde uğraştığım konulardan bir tanesi. Uzun zamandır özlemini çektiğim stilde bir hobi odası dizayn etmeye çalışıyorum. Canım annemden boşalan oda bu iş için en ve tek uygun odam :) Renkler ve desenlerden örülü, ilham veren, mutlu eden bir oda ortaya çıkarmak istiyorum. Neticede evdeki vaktimin büyük bir kısmını burada geçiriyorum.  Duvarlarımdaki ahşap raflar arkadaşım İpek'in ürünleri. Bu tarz düzenleyici raflar arıyorsanız www.ibeking.com'dan bulabilirsiniz. Kategorize etmek ve kolay seçebilmek için idealler.

Burası da masam ve yürüyen rafım (sağda) Masayı bilhassa cama dayadım çünkü gökyüzünü, uçan kuşları, yeşili, yağmuru karı görmek istiyorum. Gündüz fotosunda camdan vuran ışık çok parladı. Bu nedenle gece fotosu paylaşıyorum. Gördüğünüz gibi bu köşenin sağı solu kağıt. Kağıda vuran hayallerim her yerde ve bilhassa da kağıt ağacımda :) (Sol köşede)  Masamı özellikle üstü masif ahşap modelde seçtim. Doğal ahşap dokuyu seviyorum.

4 yorum :

  1. Raflara bayıldım :) Güle güle, huzurla çalışın :) Ve o desenli kağıt bantları görünce kötü oluyorum, yapmayın lütfen :):)

    YanıtlaSil
  2. İçim coştu resimlere bakarken, heyecanlandım, hayal kurdum :) Çok güzel bir hobi odası bu, huzurla, mutlulukla üretin, bol bol :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanlandırıp hayal kurdurması ne güzel, guzel dilekleriniz için teşekkürler, sevgiler benden de.

      Sil