26 Kasım 2014 Çarşamba

İtiraf

İtiraf ediyorum. Devrelerim yanmak üzere :) Yıl sonu gelmeden önce takvimime eklenmek üzere ekstradan 5 hafta içi, 4 de hafta sonu gününe ihtiyacım var. O kadar çok plan proje var ki artık günler geceler yetmez oldu. Yılın son ayı geldi. Her nasıl oluyorsa Kasım Aralık bir şekilde benim için çok hareketli oluyor. Bir yandan yaklaşan atölyelerimin hazırlıkları (29 Kasım'da ve 6 Aralıkta atölyelerim var) bir yandan seyahatlerim, diğer taraftan evdeki tadilat ve dekorasyondaki değişim gündemimi fazlası ile doldurdu. Şu an evimiz 2 ay öncesinden çok daha farklı. Bir dönem, yeni taşındığımız yıl, evin dekorasyonu ile ilgili kafamdaki fikirleri tek tek uygulamaya sokuyordum. Sonra kitabımın baskısı ve bağlantılı çalışmalarım devreye girince neredeyse son bir senedir evle ilgili herşeyi askıya almıştım ama son 1,5-2 aydır yarım kalanları tamamlamaya başladım. 2 ay öncesine göre neredeyse bambaşka bir ev oldu. Yakın zamanda birkaç foto paylaşırım belki sizinle. Türkiye'nin önde gelen dergilerinden birisi iç-dış mekan çekimi için ziyaretime gelecek. Bu çekimden önce aklımda kalan birkaç uygulamayı daha hayata geçirdim mi tamam olacak. Onun dışında, Aralık ajandama monte etmem gereken yine bir dergi çekimim var ki bu çekim en az üç günlük hafta sonumu alacak çünkü çok kapsamlı bir iş. Ocak sayısı için sizlere çok özel bir dosya hazırlayacağım. İlerleyen haftalarda, çalışmayı hakkıyla tamamlayıp baskıya verdiğimizde, bunun da detayını veririm sizlere. Daha önce bu kapsamda ele alınmamış özel bir dosya olacağını söyleyebilirim şimdiden.

E bir de tabii yılbaşı yaklaşıyor. Yılbaşı gecesi bütün kızlar bizde toplanacağız. Güzel bir gece organize edeceğim. Sevdiklerimizin yanıbaşımızda olduğu anlar için ne kadar şükretsek azdır. Geçen yıl da hep beraberdik, yeni gelen yılda da hep beraber oluruz inşallah.

Yukardaki fotoyu beğendiniz mi? Onun hikayesi bir sonraki yazıya...

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder