26 Temmuz 2016 Salı

Mollie Makes'in mini kasnakları

Geçen hafta Londra'da yolumu bir kitapçıya düşürüp Mollie Makes aldım. (Şu derginin hala Türkiye'de bulunamıyor olması akıl alır iş değil diye eklemeden de geçmek istemiyorum) 
 Dergiden mini bir kit çıktı. İçinde iki mini kasnak, gri kumaş ve nakış iplikleri var.
 Pazar günü güneşe sırtımı verip oturdum ve mini modellerden birini işledim.
Modeller Sonia Lyne'ye ait. Her ne kadar Sonia'nın elinden çıkan versiyonla benimki arasında uçurumlar olsa da yine de pek beğendim sonucu :):) Acemisiyim bu işlerin neticede :)
 Sırada sağ üstteki tombik versiyon var.

Arada su isteyen kaktüslerime ilave olarak hiç su istemeyen bir kaktüsüm oldu :) Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :)

1 yorum :

  1. Elinize sağlık kasnakları nereden temin edebiliriz. Teşekkürler

    YanıtlaSil