30 Mart 2017 Perşembe

Burano hatıraları

Dün İtalya gezisini bloğa aktarırken (burada), bu minikleri henüz fotoğraflamamış olduğum için yazı kapsamına ekleyememiştim. Dün akşam fotoğraflama imkanım oldu. Venedik'e çok yakın olan Burano ve Murano adaları cam üretimleri ile meşhur ve adalara ayak bastığınız anda onlarca cam eşya satan dükkan çıkıyor karşınıza. Bu minnoş şeyleri Burano'daki dükkanların birinden kızıma aldım. Kızıma diye aldım ama ben de bir o kadar bayıldım. Bana hediye gelseydi herhalde beni de en az kızım kadar mutlu ederdi :)
 Domuzcuk, farecik ve hippo bibloları mercimek kadar. Vazo ise bir kürdanın yarısı yüksekliğinde.

Büyüklüğünü gösterebilmek için parmağımın üzerine koyup çektim. Belki böyle çekince ebatları daha iyi anlaşılıyordur.
Bunlar iyi hoş fakat kaybetmemek büyük mesele :) Bir de betona düşürmemek lazım tabi. Perşembe ne kadar hızlı geldi. Haftayı bitirdik sayılır. Herkese kucak dolusu sevgiler ve iyi hafta sonları.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder