22 Mayıs 2015 Cuma

Maksat yazmak olsun

Her cuma bu saatlerde bir yazma isteği geliyor bana. Birşeyler yazmak, iyi hisler, iyi dilekler paylaşmak istiyorum sizinle. Çook güzel bir hafta sonu diliyorum herkese. Güzel tatlı hisleriniz, mutlu mesut anlarınız olsun. 19 Mayıs tatilinden dönünce hemen önce craft odama attım kendimi. Kar karıştır, kes yapıştır :) Olayım bu benim :)
 Mandal sevmeyen var mı aramızda, yoktur bence :)
Şu soldaki çiçek salkım sardunya, her sene bu mevsimde öyle güzel çiçekler açıyor ki! Dün akşam bir yanda çayımı yudumlarken bir yandan da fotoğrafladım ama fotoğraf gerçek güzelliğini veremiyor.
Yarın yeni bir defter, kutu ve çanta atölyem var. Handizayn Ümraniye'deyiz. En renkli malzemeleri karıştırıp en tatlı sohbetleri yapacağız misafirlerimle. İple çekiyorum atölye saatini. Bir sonraki 20 Haziran'da Secdus'da. Detaylar burada.
Bahtiyar ailesi :)
Kinyas ve Kayra'yı okuyorum bu aralar. Enteresan bir kitap. Yeraltı edebiyatı deniyor sanırım bu tarza (?) Farklı ve çok bana göre değil. Sırf benim tarzıma uygun değil diye bir yapıta iyi veya kötü diyemem asla ama beni beslemiyor diyebilirim herhalde.  Burada parlamış ama kitap kapağı çok korkutucu, tam içeriğe göre, iyi ki parlamış foto :) Herkese iyi hafta sonları...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder