5 Mayıs 2015 Salı

Nedir bu hamağın olayı :)

Bu hamak denen şey nasıl bir şey? :) Sadece görüntüsünün bile insana yaydığı pozitiflik başlı başına bir olay, çok kendine has. Hamak demek; tatil, dinlenme, kafa dinleme, huzur bulma demek. İnsana çağrıştırdığı şeyler çok güzel. Bundan yola çıkarak bu yazıda sizden ufak bir ricada bulunmak istiyorum.  

Eminönü'ne bir yolunuz düştüğünde bu hamaklardan alın. Ben bunu 25 TL'ye aldım. Bu versiyonda ağaç askısı görevi görecek ipi yoktu, evdekini kullandım ölçüye göre. Alırken ya asma iplisini almanız, ya da ayrıca sağlam bir ip almanız gerekiyor. Dikkat etmeniz gereken tek şey bu. Ahşapçı-sepetçilerin olduğu sokaklarda var.

Sonra aldığınız hamağı, balkon veya terasınızda uygun bir köşe varsa oraya asın. Yoksa, hava durumuna da bakıp en yakın hafta sonuna bir piknik günü belirleyin ve pikniğe gittiğiniz yerde önce hamağınızı kurun. 

Ondan sonra atın kendinizi üstüne.  Size %100 dinlenme ve hatta mutluluk sarhoşluğu garantisi veriyorum :)

 Ben bunu alalı 1 belki 2 ay oldu. Her akşam, her hafta sonu kapışma var önünde, sonra sırayla diğerini sallama, bazen de akşam şekerlemeleri :) Bol hamaklı günler :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder