23 Ocak 2017 Pazartesi

Yeni bardak altlıklarım

 
Ne ördüm bu hafta sonu, ne ördüm. Sanki sol el işaret parmağımda hala ip sarılıymış gibi hissediyorum. Bu motifin adı 'Afgan Gülü' imiş. Nasıl beğendim anlatamam. Kızımın tenis arkadaşının annesi '1001marifet Fatoş Hn' öğretti bu modeli :) Kızlar tenis oynarken ve biz anneler de cafede kızlarımızı beklerken öğrendim. Çok hoşuma gitti. Sanki gerçek çiçekler... Yumaklarımın renkleri de iyi gitti bu modele. Tığ 3 numara, iplik Fibra Natura Coton (Pendik Kaplan'dan)
(Anlatmaya kalksam becerebilir miyim acaba?) Merkez 2'şerli 8 britten oluşuyor, brit aralarında 2 zincir var. 2. sıra ise araları yine 2 zincirli 3'er brit. En dış sıra ise yine araları 2'şer zincirli (elinizin bolluk sıkılığına göre 3 zincir de çekebilirsiniz) 2'şer brit ama ikiz britten bir yana geçerken zincir çekilmiyor. Üst sırada, yani taç yaprağı gibi görünen kısımda 7 brit var. En dış sıra ise sık dikiş.
Bunlardan bunting de olur diye düşünüyorum ama asıl düşüncem, üst foto sağ alt köşedekini kot ceket üzerine aplik yapmak. Güzel durur sanki.

 Evde bardak mesaisi daha fazla olacak bundan sonra besbelli :)
Hafta sonu bir de bu üstteki modeli öğrendim ve birkaç adet ördüm. Bu da çok keyifli bir model. Size burada ve burada anlattığım hırkamı bitirdikten sonra bir de çanta yapacağım bu motiften ama geçtiğimiz hafta sonu asıl başka bişi yaptım ki akıllara zarar :) Güzel bir fotolayabilirsem paylaşacağım. Herkese iyi haftalar diliyorum. Salıdan sonra kar geliyormuş. Aman dikkat!
 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder