11 Mayıs 2017 Perşembe

Tasarım Tomtom Sokak'ta - 2

Dün akşam iş çıkışı bir önceki yazımda size duyurduğum 'Tasarım Tomtom Sokak'ta etkinliği için Çukurcuma'ya gittim. Merakla bekliyordum. Beklediğime ve vakit ayırıp gittiğime değdi. Çok sıra dışı, gerçekten 'tasarım', çeşitli zevklere hitap eden irili ufaklı çok sayıda stand var. Burada göreceğiniz fotolar hiçbir şey ifade etmiyor, farkındayım. Stand sahipleri fotoğraf konusunda çok istekli olmayabilirler düşüncesinin de etkisiyle, foto telaşına düşmeden, sakin sakin gezdim, gözlerimi doyurdum. Çok beğendim. Bu etkinlik 11, 12, 13 ve 14 Mayıs günleri devam edecek.

 Bu köşeyi komple eve götürebilirim :)
Kitap düşkünleri için damga/stamp tasarımı yapan www.kitaplarımicin.com standı. 3 yıl önce kitabım 'Kağıttan'ı yazarken tırnaklarımla kazıyarak buluyordum bu malzemeleri. Şimdi artık organizasyonlarda standlarıyla yer alıyorlar :) Ne kadar mutluluk verici bir gelişme. Markanın kurucusu/sahibi ve eşiyle tanıştım. Kendi kitap sürecimi ve diğer deneyimlerimi anlattım. Allah'ım, kafamda bu konularla ilgili o kadar çok fikir var ki. Belki bir gün ben de imkan bulabilirim kafamdakileri hayata geçirmek için. (Amin)

Ana giriş. Etkinliğin bir bölümü bu şekilde kapalı alan içinde, bir bölümse açık havada, sokak üzerinde.
Yolum düşmüşken hemen yakınlardaki Müz'e de uğramayı ihmal etmedim tabii ki. Nasıl güzel bir yer burası. Amsterdam'dayım sanki :) Umuyorum güzel iş yapıyordur ve yıllarca büyüyerek devam eder burası ve buna benzer diğer butik dükkanlar.
'Topla götür' köşesi
Ben kalp Müz :)
Haydi bakalım. Tembellik yok, siz de gidin görün :)
Selam ve sevgiler.

1 yorum :