24 Ağustos 2014 Pazar

23 Ağustos parti dekorasyonu atölyemden kareler

Dün, yani 23 Ağustos'ta, Ağustos'un son atölyesini de yaptık. Konumuz parti dekorasyonu ve mekanımız www.ibeking.com ofisi idi. Öncelikle, İbeking'e birbirinden güzel yeni sezon ürünleri gelmiş. Gözlerimiz yuvalarından fırladı :) Bir kısmı daha kolilerinde, bir kısmı fotoğraflanmak üzere açılmış birbirinden güzel objeler var, hayran kalacaksınız. Bizim yukarda atölyemizi gerçekleştirdiğimiz dakikalarda, aşağı katta da İpek ve Tuğba harıl harıl fotoğraflama ve yerleşim için çalıştılar. Herkes için bol verimli bir gün oldu.

Birşey söyleyeyim mi... 23 Ağustos tarihini yazdım bir kenara... O ne sıcaktı kardeşim! Klima, solda vantilatör, sağda yerden soğutma bana mısın demedi. Bu yılın en sıcak günü müydü nedir. Ama o kadar keyifli, hoşsohbet ve üretken bir gün geçirdik ki, 3 saatin nasıl geçtiğini anlamadık.



Ben atölyelerimde bolca ikram bulundurmayı seviyorum ama bu atölyemizde kendi pastanesinin sahibi bir misafirim vardı. Getirdiği şeyler yüzünden parmaklarımızı yedik evet, bildiğiniz yedik :)
Solaklık zor şey ama o saatin güzelliği nedir öyle :) 


I love you İpek. 


Martha! You are the goddess of craft!
 

 
O ince uzun merdivene nasıl sığdık bilmiyorum ama başardık :) Sıradaki atölyelerim İstanbul'da 6 ve 7 Eylül'de, Ankara'da 20 Eylül'de, İzmir'de 18-19 Ekim'de ve Bursa'da 1-2 Kasım'da. İlgi duyan herkesi beklerim. Sevgiler.  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder