11 Ağustos 2014 Pazartesi

Bir atölyeyi daha ardımızda bıraktık

Geçtiğimiz cumartesi günü bir 'defter, kutu, kağıt çanta' atölyemizi daha tamamladık. Mekan yine www.ibeking.com ofisiydi. Craft meraklıları için cennet gibi olan bir mekanda, birbirinden güzel, bol ve çeşitli craft malzemesi eşliğinde tatlı sohbetler ettik, ortaya yaratıcı işler çıkardık.
 



Ben atölyelerimde malzemeyi bol seviyorum. Kendi kişisel kullanımım için aldığım ne varsa herşey misafirlerimin sınırsız kullanımına açık. Gelen herkes bunlara dokunmaya, kullanmaya doymalı (hiçbir zaman doyulmuyor, orası ayrı :)) ve mutluluk dolmalı.  
 




Yüzlerce çeşit sticker arasından seçim yapmak da kolay değil tabii :)  

En güzel eller, çalışan üreten eller.  



Bu yüzüklerden ben de istiyorum lütfen :) 

  
2 misafirim yarıdan sonrasına ancak yetişebildiler ama yine de sabahki çılgın yağmura rağmen birisi Bayrampaşa'dan, diğeri Zekeriyaköy'den geldi. Biz başlarken kovadan boşalan yağmur, biz bitirirken pür neşe güneşe bıraktı yerini.

Canım İpek'im yaptı sürprizlerini yine. Leziz limonatanın üstüne bu sefer de kısır sürprizi ile fethetti gönlümüzü :)

Kutularımız... Onlarca çeşit kutu modeli arasında bu üçgen kutular favorilerim. Kitabım 'Kağıttan'da başka kutu modelleri ve kalıpları da var.

Birbirinden güzel defterlerimiz 

Ve 02 Ağustos Cumartesi günü Star Gazetesi Cumartesi ekindeki röportajımda da yapımına yer verilen kağıt çantalarımız.

İşte böyle... Sırada, 23 Ağustostaki parti dekorasyonu atölyem var. Ve ardından diğer atölyeler. Onları da duyuracağım yakında. İlgilenenler bana cafecraftistanbul@gmail.com dan mail atabilirler. Sevgiyle ve craftla kalın. İyi haftalar.

6 yorum :

  1. güzel ve keyifli bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  2. Renkli bir mekan ,bir sürü malzeme ,sıcak bir ev ortamı tadında harika birgün geçirdik , teşekkür ederim ve en yakın zamanda başka bir atölye çalışmasında görüşmek dileğiyle; )

    YanıtlaSil
  3. Ah ben buna da gelemedim ya ona yanarim :)) Sizi instagramdan da takip ediyorum..kismet olmadi bir turlu; simdi yapilanlari gordukce hele o defterleri !!! icim yandi :)) Gercekten insallah birgun katilmak kismet olucak. Gorusmek dilegiyle, ben simdi roportajinizin oldugu sayfaya gidiyorum..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmeyin sık sık olacak yenileri nasıl olsa. Hem bunlar, hem yeni atölyeler :) Takipte kalın, sonra seçip beğenin :)

      Sil