29 Haziran 2015 Pazartesi

Ve Lenkaaa!

Sizinle bir sırrımızı daha paylaşmak istiyorum bugün. Hazır dün akşam Defniko ile Lenka'nın tüm kliplerini bir kere daha izlemiş ve izlediklerimizle birlikte güzelleşmişken tüm kız çocuğu annelerine bu sırrımızı vermeye karar verdim. Bilenler de çoktur mutlaka ama ben bu yazıyı henüz duymamış olanlar için yazmış olayım. Burada gördüğünüz dünya güzeli şarkıcının adı Lenka ve harika şarkıları var. Onu bizim en sevdiğimiz şarkıcı kılan şey sadece güzel şarkıları değil, birbirinden yaratıcı ve ilham dolu klipleri ile bu şarkı ve kliplerde aşıladığı pozitif hisler. Kızım müzik dinlerken klibini de izlemeyi seviyor ama şarkılarda ve kliplerde öyle bir sex ve çıplaklık bombardımanı var ki, sıkıntı duyuyorum çoğu zaman ve farklı şeyler bulma ihtiyacı içinde hissediyorum kendimi. Eğer siz de benzer durumu yaşıyorsanız Lenka'yı gönül rahatlığı içinde hayatınıza katabilirsiniz. Kliplerinde istenmeyen unsurların hiçbiri olmadığı gibi, iyi hislerle dolu bir dünyası var.  
 
En sevdiğimiz şarkılarının linkleri şöyle: The Show, Everything at once, Trouble is a friend, My heart skips a beat, Roll with the punches (sanırım benim için en özeli bu), Everything is ok, Don't let me fall (Buna da ayrı bağımlıyım sanırım), Knock knock ve diğerleri...

Bu kız bence bu dünyadaki 'özgür ruh'lardan birisi. Herşeyi ile çok farklı, çok özel. Bana biraz Nil Karaibrahimgil'i hatırlatıyor. Herhangi bir benzerlikleri olduğundan değil ama aykırılık ve bağımsızlık anlamında birbirleri ile çok özdeşler. Zaten Nil şarkılarının da hayatımızdaki yeri büyük oldu. Defniko'yu bu yaşa getiren şarkılar onlar. Bugünlük bu kadar ve iyi haftalar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder